Twitter

domingo, 21 de noviembre de 2010

Auxiliar de Conversación inglesa 2010

Hello! My name is Cherith Long and I am excited to spend this school year at Carmelo Cortés. I am from Philadelphia, USA. I have my master’s degree in education and am also certified to teach English as a second language. Furthermore, I have six years of teaching experience in the USA. I look forward to sharing my American culture with the students of Carmelo Cortés.

¡Hola! Me llamo Querit Long y estoy emocionada por pasar el curso en Tomelloso con los alumnos del Carmelo Cortés. Soy de Filadelfia, EEUU. Tengo mi Master en Educación y Certificación en Inglés como Segunda Lengua (ESL). Asimismo, tengo seis años de experiencia docente en los EEUU. Tengo muchas ganas de compartir mi cultura estadounidense con los alumnos del Carmelo Cortés.